2016. szeptember 12., hétfő

~Fogadás~ #Johnny×Taeil# #16+

×Johnny szemszöge×
Péntek este. Ilyenkor kell elmenni a haverokkal bulizni egy jót és felszedni egy jó csajt, mondjuk egy egy éjszakás kalandra. Ez nem is rossz ötlet. Felszedni egy csajt, jól megdönteni, utána tovább állni. Dobtam egy sms-t Yuta-nak, Taeyong-nak és Ten-nek, hogy 8-kor tali nálam. Egy kis alapozás és szerintem mehetünk is. 8-ra mind a 3-an ide értek, így kezdődött az alapozás.
-Fel teszek egy fogadást.-mondta Yuta.-Aki a legtöbb csajt dugja meg ma, az lesz az ász és a Döngető király.
-Te balfasz vagy.-csapta tarkón Taeyong.-Most csaljam meg Ten-t?
-Nem is vagyunk együtt.-mondta rá nyújtva a nyelvét Ten.-Amúgy is, tudod mikor voltam utoljára csajjal?
-Tippelek, 8 hónapja.-röhögött Yuta.
-8 hónap és 1 hét. Ez kurva sok idő.-mondta.-Johnny, neked mennyi mára a terv?
-Mondok valamit. Tök mindegy, hogy kivel csináljuk, egyszerű. Ha lánnyal vagy, az csak 5 pontot ér, ha viszont pasival csinálod, 10 pont.-vigyorogtam.
-Ártott a pia picur.-röhögött Taeyong.-Nem fogunk azért kefélni egy pasival, hogy a buli végére legyen 100 pontunk.-ivott az italába.
-Ez vicces.-vigyorodott el Yuta.-De szerintem úgy is nyerünk. Melyik fiú akar pont velem lefeküdni?
-Várjunk, nem meleg bárban lesz ez az egész?-kérdezte Ten.
-Nem, ez valami biszex szerűség.-mondta Yuta.-Szóval mindegy, hogy kivel fekszel le, lényeg, aki a legtöbb pontot szerzi, az a király, a vesztes pedig mindenkit fizet egy körre.
-Vicces és egyben örült.-mondta Taeyong.-Benne vagyok.
Mind a 4-en kezet fogtunk egymással, hogy áll az alku és elindultunk. Miután bementünk a buliba, ezerrel üvöltött KSUKE-tól a Bad Things. Leültünk egy kis fülke szerűségbe és elkezdtünk iszogatni. Körbe néztem a tánc téren, mire megakadt egy ismerősön a tekintetem, vagyis nem az enyém, én csak Taeyong-ék szitkozására néztem az illetőre.
-Baszki, az ott nem...-mutatott egy szőke hajú fiúra Yuta.
-Geci, az Hansol volt palija.-esett le Ten álla.-Gyerekek ezek szét mentek.
-Eddig ez volt Hansol legtovább tartó kapcsolata.-dünnyögött Taeyong.-2 hónapig tartott.
-Sűrűn válogat.-mondta Ten.
-Mindjárt jövök.-mondtam, majd bevetettem magam a tömegbe és Taeil-hez mentem oda.-Hyung!-üvöltöttem.
-Johnny.-mosolygott.-Hogy hogy itt?-hajolt a fülemhez.
-Srácokkal lejöttünk.-mondtam.-Izé...van kedved táncolni?-vakartam meg a tarkómat.
-Még szép.-vigyorgott, majd elkezdtünk táncolni. Ennyi, a 10 pont meg is van.
Már fél órája táncoltunk, mire elmentünk egy nyugisabb helyre, azaz a terasz részhez. Ebben a fél órában, valahogy olyan érzés fogott el, hogy én szeretem őt. Várj, mi van? Én meg Taeil? Na hagyjál, ez nem igaz, sose volt igaz, nekem csak is a csajok jönnek be. De most mi van? Fél órája beszélgettünk úgymond "sokáig", de már szerelmes vagyok? Mi a rák? Jaj Johnny, Johnny, megint mit tettél?
-Minden oké?-zökkentett ki a bambulásból Taeil.
-Mi? Ja persze, minden oké, csak picit elbambultam.-mosolyogtam.-Taeil, sajnálom, hogy szét mentetek Hansol-lal.
-Nem gáz, úgy is mindig Yuta így, Yuta úgy, fhú elegem volt belőle, de nagyon.-mondta.
-Várj, azt akarod mondani, hogy Hansol...
-Hansol Yuta-val jár. Fura, 5 éve vagytok legjobb barátok és nem tudtál róla?-kerekedett el a szeme.
-Öhm...nem igazán tudtam róla.-vörösödtem el.
-Nem baj, jobb is.-fordította el a tekinteté.-Amúgy, te hogy állsz a csajokkal mostanság?
-Egy sincs a látó távolságban, de nem baj.-mondtam.-Figyelj, ha gáz van, akkor szólj nekem oké. Segítek neked.
-Oké.-bólintott.
5 perc kínos csend. Hirtelen annyit vettem észre, hogy Taeil elég közel van hozzám és késztetést éreztet velem, hogy csak azért is megcsókoljam. Ó Johnny, mit kapsz te ezért. Ösztönösen megragadtam a kis nyakörvét és egy csókpárbajba hívtam, amit viszonzott. Addig faltuk egymás ajkait, míg levegő hiányban el nem váltunk.
-Miért érzem azt, hogy jobb vagy, mint Hansol?-kérdezte a levegő után kapkodva.
-Mert Hansol sose csókolt meg szerelemből még senkit.-mondtam, mire Taeil újra az ajkaimra tapadt, de akkor már a karjait a nyakam köré fonta és éreztem, ahogyan a merevedésem össze ér az övével. Egy halk nyögés jött ki belőlem, mire Taeil elhúzott az egyik szobába és ott falt engem tovább.
××××××××××××××××××××1 óra múlva××××××××××××××××××××××××××××××
Levegő után kapkodva dőltem el az ágyon Taeil mellett. Egyszerűen...egyszerűen hihetetlen volt. Miért van olyan érzésem, hogy a többiek még mindig a fülkében ülnek és iszogatnak? Mert szerintem még mindig azt csinálják. Össze szedelőzködtünk és vissza mentünk a tánctérre. És mily igazam volt, a fiúk ott ültek és a bánatukat az italba fojtották, vagyis inkább Taeyong és Ten egymást falták, míg Yuta a telefonját nyomkodta. Vigyorogva intettem nekik, mire a fiúk úgy néztek rám, mintha valamit rosszat tettem volna. Vagyis inkább Taeyong és Ten mutatták, hogy nekik meg van a 10 pont, míg Yuta a középső ujját mutatta felénk és röhögött. Taeil-lel haza mentünk és nálam is aludt. Ma már 4 hónapja vagyunk együtt és meg is tudta a fogadást, de nem bánta. Yuta bevallotta, hogy Hansol-lal randizik, Taeyong pedig Ten mellett gyarapodott meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése